Általános Szerződési Feltételek


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. 
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! 

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg: 

• Üzemeltetői adatok ismertetése 
• Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása 
• A kínált termékek kategória besorolása 
• Rendelési információk ismertetése 
• A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk 
• Rendelés lépéseinek bemutatása 
• A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése 
• Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása 
• Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan 
• Jótállási, garanciális információk, tudnivalók 
• Utolsó darabok garanciával
• Akciók 
• Az elállási jog ismertetése 
• Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékozta
• Adatkezelési információk

Szolgáltató adatai:

Név: Orgován Diána e.v.
Személyes átvételi pont: 1146 Budapest, Cházár András u. 2/B 1/8
székhely: 1146 Budapest, Cházár András u. 2/B 1/8
Adószám: 59375685-1-42
Számlavezető pénzintézet: Wise
Bankszámlaszám: 12600016-12934678-54211324
Telefonszám: +36-30-873-65-63
E-mail: info@frozi.hu
A szerződés nyelve: magyar


A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Tárhely-szolgáltató adatai:

Webparadicsom Media Group Kft.
Vezetékes : 06 1/445 2255 
  Mobil : 06 30/388 6613 
  (Hétfőtől-csütörtökig: 9-től 17 óráig, pénteken: 9-től 16 óráig.)
  Fax : 06 1/445 2256 
  E-mail : info@webparadicsom.hu
  Webcím : www.webparadicsom.hu
  Üzemeltető : Webparadicsom Media Group Kft.
  Adószám : 25348923-2-41
  Tulajdonosi háttér : 100% magyar tulajdon
  Levelezési cím : 1027 Budapest, Bem József utca 9.

Rendelés menete 

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A feltüntetett árak magyar forintban értendőek, alanyi Áfamentességgel kerülnek számlázásra!
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az törlés gombra ("X") kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „kosár frissítése” gombot. 
3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása. 
4. Megrendelés 
5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/* 
6. Az adatok megadását követően a "Rendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően) 
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. 
8. A beérkezett megrendelésével kapcsolatban -amennyiben további egyeztetést igényel- telefonon vagy emailen vesszük fel a kapcsolatot az Ügyféllel.

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. 


A megrendelések feldolgozása 


A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, így bármikor lehetőség van a megrendelés leadására. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. 
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. 


Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

 

Szállítási módok:

Választhat személyes átvételt (csak bizonyos termékek esetében) vagy kiszállítást.

1. Személyes átvétel
Bizonyos termékek esetében a megrendelést személyesen is átveheti a Szolgáltató budapesti átvételi pontján: 1146 Budapest, Cházár András u 2/B.  Az átvétel időpontjáról a szolgáltatóval szükséges egyeztetni.

2. Kiszállítás
Kérésére a Szolgáltató vállalja a megrendelt termék kiszállítását az Ön által megadott magyarországi szállítási címre. A kiszállítás pontos dátumáról a Szolgáltató e-mailben vagy telefonon értesíti Önt. Jelenleg az alábbi partnereinkkel végezzük a kiszállítást:

Foxpost, MPL, valamint saját járművekkel, amennyiben a klímaberendezéseket velünk telepítteti.

Túlméretes (50kg feletti) csomagok kiszállítása egyeztetést követően saját járművekkel történik.

Foxpost csomagterminál:

- Egységesen bruttó 1490.- ft a szállítás díja,

MPL futárszolgálat(max 40kg):

- Egységesen bruttó 2490.- ft a házhozszállítás díja

Fizetési módok:

Ön az alábbi fizetési módok közül választhat (termékenként változhat):

1. Előre utalás

Önnek lehetősége van a banki átutalásos fizetésre. Ebben az esetben kérjük a megrendelés szerinti végösszeget a Szolgáltató 12600016-12934678-54211324 számú bankszámlájára átutalni, miután a szolgáltató megküldte az utaláshoz szükséges előleg számlát. Előre utalás esetén az átvételre csak az átutalás jóváírását követően van lehetőség.

2. Készpénzes fizetés
Ön a Szolgáltató telephelyén fizeti meg a termék vételárát. A kifizetésre ebben az esetben csak készpénzzel, magyar forintban van lehetőség. Az átvételre a fizetést követően kerülhet sor.

3. Utánvétes fizetés
Ön a megrendelt termék vételárát a kiszállításkor fizeti meg.

4. Utánvétes fizetés, klímaberendezések telepítése esetén
Ön a megrendelt termék telepítési helyszínén fizeti meg a termék vételárát. A kifizetésre ebben az esetben csak készpénzzel, magyar forintban van lehetőség. A telepítésre a számlán szereplő összeg jóváírását követően kerülhet sor.

5. Bankkártyás fizetés a rendelés leadásakor (pillanatnyilag nem elérhető)
A megrendelés rögzítésekor azonnal ki tudja fizetni a megrendelt terméke(ke)t, valamint azok szállítási költségét az OTP Mobil Kft által üzemeltetett OTP SimplePay felületen keresztül. Az elfogadott kártyatípusok: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express.

A vásárlásról alanyi adómentes számlát állít ki a Szolgáltató.


A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére.
A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Üzemeltető fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
Amennyiben a Üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. 
A Üzemeltetőt az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Üzemeltető nem vállal felelősséget. 

Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Üzemeltető nem vállal felelősséget.
Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Üzemeltető kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Üzemeltető ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más Üzemeltetők oldalaira vezet. Ezen Üzemeltetők adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Üzemeltető nem vállal felelősséget.
Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Üzemeltető jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Üzemeltető jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Üzemeltetőnak. Amennyiben Üzemeltető jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

Utolsó Darabok Garanciával

Az üzemeltető törekszik arra, hogy a gyártók folyamatos fejlesztései miatti modellváltások utolsó darabjait
a "Utolsó Darabok Garanciával" menüpont alatt, csökkentett áron forgalomba hozza. Ezen utolsó darabok bontatlan gyári csomagolásban, teljes mértékű funkcinalitással, és garanciával rendelkeznek.

Utolsó Darabok Garanciával (72 órás csere)
Értelemszerűen a 151/2003. Korm. rendeletben megfogalmazott "3 munkanapos" cserét "azonos típusra" nem áll módunkban biztosítani, azonban e rendeletben meghatározott minden további lehetőséget biztosítunk.

Akciók

Az üzemeltető fenntartja magának a jogot arra, hogy az "Akció" -k tartalmát, valamint az akciók időtartamát kártérítési kötelezettség nélkül, egyoldalúan kiegészítse, módosítsa, felfüggessze, illetve megszüntesse!

Akcióink a készlet erejéig tartanak, melyet folyamatosan frissítünk. 


Az áruházunkban megvásárolt termékeket a következőképpen vehetik át:
1, Személyes átvétel: A megrendelt terméket személyesen, a 1146 Budapest, Cházár András u 2/B alatt veheti át. Ez nem üzlethelység, csak egyeztetést követően van lehetőség a megrendelés átvételére. A termékek összekészítéséről telefonon / e-mailben értesítjük. Személyes átvételre egyeztetett időpontban és helyszínen van lehetősége.
2, Klímaberendezések esetében díjmentes kiszállítás Budapesten és 40km-es vonzáskörzetében, amennyiben a telepítést is velünk végezteti: munkatársaink cégünk autóival végzik a kiszállítást, az Önnek leginkább megfelelő időpontban, melyet a megrendelést követően telefonon / e-mailben egyeztetünk.
(Egyedi esetekben ezen időintervallumon kívül is megoldható a házhoz szállítás.)
3, Kiszállítás az ország további területein: szerződött szállító partnerünk segítségével. Partnerünk munkanapokon 7.30 és 17.00 között vállalja a termékek kézbesítését, melynek napon belüli időpontjára, sajnos nincs ráhatásunk.
(Nagyobb mennyiségű, illetve nagyméretű készülékek esetében cégünk munkatársai, saját autóinkkal végzik a házhoz szállítást.)
4, Amennyiben az előre egyeztetett kiszállítási időpontban a vevő nem veszi át a terméket, úgy köteles a szállítási díjat megfizetni az eladó számára, amely a telephelytől számított távolságra vonatkoztatva 90 Ft/km díjjal számítva. A távolság oda-vissza értendő.
5, Klímaberendezésektől eltérő termékek esetében lehetősége van különböző futárszolgálatok, csomagautomaták útján kérni a kézbesítést. Jelenlegi partnereink: Foxpost, MPL.

Garancia:

A vásárló jogait a polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a 151/2003. (IX.22.) kormány rendelet, a szavatossági és jótállási igények intézését, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet szabályozza.
Garanciával kapcsolatos kérdések: A Fogyasztóvédelmi Törvény előírásainak megfelelően a fogyasztási cikkeket minden esetben minimum egy év jótállással forgalmazzuk.

A termék árától függően sávos jótállási idő (1-2-3 év)

A jótállás időtartama a termék árától függően sávos:

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év

100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év

250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A garanciális időtartam alatt vállaljuk a hibás termék kijavítását vagy cseréjét. Cserére csak abban az esetben van lehetőség, ha a termék kijavítása nem lehetséges. A garancia érvényesítéséhez minden esetben szükséges a termék számlájának megőrzése! A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Amennyiben garanciális problémával szembesül, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak garanciális ideje az ársávos rendszer szerint kezelendő.

Klímaberendezések garanciális ügyintézése:


A garanciális ügyintézés a klímaberendezések esetében kétféleképpen történhet:

- az általunk értékesített, felszerelt és beüzemelt készülékek meghibásodása esetén a hibát cégünk felé - e-mailen, telefonon, vagy a szerviz bejelentő formanyomtatvány kitöltésével -kell jelezni. Ezt követően a telepítést végző szakembereink egy helyszíni kiszállás keretében megkeresik a hiba okát. Amennyiben a javításhoz szükséges eszközök és alkatrészek rendelkezésre állnak, úgy a helyszínen azonnal elhárítják a hibát. Ha erre adott időpontban nincs lehetőség, egy egyeztetett, későbbi alkalommal oldják meg a hiba kijavítását.

-az általunk értékesített, de más vállalkozás által felszerelt és beüzemelt készülékek meghibásodása esetén, először a készülék telepítését végző szerelőt kell értesíteni, aki kiszállás után megállapítja, hogy elhárítható-e a hiba, illetve, az saját szerelési hibájából adódott-e. Amennyiben nem szerelési -, illetve telepítési hibáról van szó, úgy a telepítő jelentkezését várjuk, hogy pontos leírást kapjunk a hibajelenségről, melynek tudatában megkezdjük a készülék kijavítását, illetve a javításhoz esetleg szükséges alkatrészek beszerzését.

A garancia érvényét veszti abban az esetben, amennyiben a készüléket nem „jogosítvánnyal” rendelkező klímaszerelő szakember telepíti.
A klímaberendezések garanciája a beüzemelés napján lép életbe, de tekintettel arra, hogy a készülékek állásukban is romolhatnak, a vásárlást követő 31.napon megkezdődik a garanciális idő.
Mivel a vásárló a jótállási igényét csak a kitöltött jótállási jeggyel és a szükséges karbantartások elvégzését igazoló dokumentumokkal (karbantartások gyakorisága gyártónként váltózó, évi 1-2 alkalom), és a vásárlást igazoló számlával érvényesítheti, ezért felhívjuk szíves figyelmét az alábbiakra: követelje meg az említett dokumentumok pontos kitöltését – a jótállási jegyen bármely szabálytalan javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét, a garancia elvesztését vonja maga után. Amennyiben garanciális hiba miatti kiszállás esetén ezen dokumentumok hiánya, vagy garanciális feltételek nem megléte miatt a garancia nem érvényesíthető, úgy a kiszállási díj 90 Ft/km-es díjon a vevőt terheli.

-Amennyiben a vásárlás időpontja nem állapítható meg, vagy a készülék és a jótállási jegy nem azonosítható, úgy a jótállási kötelezettség nem érvényesíthető, 
-szabálytalanul kiállított jótállási jegy alapján érvényesített igények kielégítése az üzembe helyezőt terheli,
-kezelési útmutatótól eltérő használat miatt, (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be) bekövetkezett hibáért jótállást nem vállalunk (kültéri egység levegő ellátásának gátlása, túltöltés, szennyezettség,…stb).
-Az ilyen okból meghibásodott készülék javítási költsége, a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. Amennyiben hibajelentést kezdeményez a használó, és a készülék hibátlannak minősül, akkor a kiszállást és a vizsgálattal töltött időt meg kell fizetni. Ilyen esetnek minősül pl., ha a berendezés azért nem működött, mert a távirányítóban nem volt megfelelő az elem, nem volt áram, stb.
A termék kijavítása estén a jótállási időtartam meghosszabbodik, azzal az időtartammal, amelyet a javítás megkezdése és a termék vásárló által történő újbóli rendeltetésszerű használata között eltelt.
Amennyiben az általunk forgalmazott klímaberendezéseket nem komfort célokra használják, abban az esetben minden készülékre a törvényben előírt 2 év garanciát vállaljuk.

Nem komfort felhasználási területnek számít minden nem lakossági felhasználás, mint többek között: 


-Szerver- és egyéb számítógépek-szobák klímatizálása
-Élelmiszerüzletek klímatizálása
-Ipari létesítmények klímatizálása
-Laboratóriumok klímatizálása
-Nagykonyhai klímatizálása
-Szórakozóhelyek klímatizálása
Elveszett jótállási jegyet csak az eladás napjának hitelt érdemlő igazolása (dátummal és bélyegzővel ellátott számla) esetén pótoljuk, az eladást követő 2 éven belül. 
A 741/1987. (XII.10.) MT sz. rendelettel módosított 351/1978 (VII.6.) MT sz. rendelet alapján 8 évig biztosítjuk az alkatrészeket a klímaberendezéseinkhez.
A vásárlók jogait és kötelezettségeit, valamint a gyártókat, forgalmazókat, terhelő kötelezettségeket a 117/1991. (IX.10.)sz. kormány rendelet tartalmazza.

Szavatosság:

A vásárlót a jótállástól függetlenül az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidőig szavatossági igényérvényesítési jog illet meg azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Szavatosság szempontjából az átvételkor már létező hibáknak kell tekinteni az átvételt követő hat hónapon belül felismert hibát is, kivéve, ha ez a termék természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Az előző pontban leírt körülmények fennállásának biztonyítása a vásárlót terheli.
A szavatossági igény megalapozottsága esetén a terméket kijavítjuk, vagy kicseréljük. Ha ez bármely okból nem lehetséges, a hibás termék vételárát visszatérítjük.

Jótállási és szavatossági igényét az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:

Telefonon: 30/873-65-63 telefonszámon, 
E-mail: info@frozi.hu e-mail címen.
Klíma felszereléssel kapcsolatos tudnivalók:
Amennyiben az Orgován Diána e.v. szerelője végzi el a klíma telepítést, úgy a vásárló részéről történő ellenérték rendezése az elvégzett munka elfogadását jelenti és a kivitelezéssel való megelégedettséget. Ezután további reklamációt az elvégzett munkával kapcsolatban nem áll módunkban elfogadni.

Elállási joga

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. Az elállási jog a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon áll fenn. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. 

Adatkezelés


Az webáruház használata során az Orgován Diána e.v. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az Orgován Diána e.v. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Orgován Diána e.v. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Orgován Diána e.v. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Orgován Diána e.v. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@frozi.hu e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Orgován Diána e.v. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.
A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet sem minősül szerződésnek, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).
A weboldalon található árak, akciók, készletekkel kapcsolatos adatokra vonatkozó esetleges tévedés jogát fenntartjuk. 

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)

Telefonszám: 06-30-873-65-63
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 09-19 óráig
Kapcsolattartó személy: Orgován Diána
E-mail: info@frozi.hu
Kötelező válaszadási idő faxon/e-mailen beérkezett megkeresésekre: 2 munkanap

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Üzemeltető és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Üzemeltető telephelyén található. Az ide írott bejegyzésekre az Üzemeltető 30 napon belül írásban válaszol.
Bármilyen esetleges vitás kérdés is merülne fel, a vásárló vállalja, hogy nem tesz közösségi, vagy bármely nyilvános fórumon az üzemeltetőre nézve bármi olyan kijelentést, amely kimerítené a rossz hír keltés fogalmát. Amennyiben ennek nem tesz eleget, úgy vállalja ennek jogi következményeit, illetőleg kártérítést köteles fizetni az üzemeltető részére.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Bírósági eljárás

Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Termékinformációk:
A webáruházban szolgáltatott termékfotók illusztrációk, a termékek eltérhetnek a fotón ábrázolatktól.  A termékinformációk, képek, leírások, árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az üzemeltető felelősséget nem vállal.

Adattovábbítási nyilatkozat:

Magyarul:

Elfogadom, hogy a Orgován Diána e.v.,  1146 Budapest, Cházár András u. 2/B 1/8 székhelyűvállakozás által a www.frozi.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Angolul (in english):

By clicking the Redirect button the Customer accepts  Orgován Diána e.v., 1146, Budapest, Cházár András u. 2/B 1/08  at www.frozi.hu to provide the following personal data stored in its user database to OTP Mobile Ltd. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.) Provided data: family name, given name, country, phone number, e-mail address. The purpose of data transmission: customer support for users, confirming transactions and fraud-monitoring for users defence.